Kochací trojka (37 km)

Tuhle trasu nám poskytl Vojtěch. Vede po širokých lesních a polních cestách a málo frekventovaných silničkách, takže se dá zvládnout s dětským vozíkem. Užijete si na ní krásné výhledy na 3 oblasti: Dobříšsko, Sedlčansko a Příbramsko.

Z Dobříše se vydejte do Staré Huti, kde před rybníkem Strž pojedete dál po cyklostezce 308 přes rozcestí U Čtvrtého hamru až k hájovně Hranice. Kousek před ní opustíte cyklostezku 308 a pojedete po zelené turistické směrem na Homoli. Zelená vás dovede na hlavní silnici, po které se vydáte do Borotic. U pošty v Boroticích odbočíte doprava a kolem hřbitova a později kolem „Lípy u Bandora“ sjíždíte po silničce do Drevník. Nezapomeňte se kochat výhledem na vltavské údolí. Z Drevník pokračujete po silnici na Županovice. Nesjedete ale k vodě, ale hned na kraji obce odbočíte doprava po žluté turistické. Tady je to trochu více do kopce. Nahoře, na louce „Na Pasíčkách“ si opět užijte výhled na Vltavu. Po žluté pokračujete až na Zadní Háje. Zde odbočuje žlutá a vy pokračujte kolem stavení a krav po silničce na Přední Háje a odtamtud po silnici do kopce přes Lipiny do Nečína. Na nečínské návsi se napojíte na červenou turistickou, která vás kolem Hrozného vršku povede lesem na Skalici a Daleké Dušníky. Z Dušníků stále po červené na Budín a Budínek. Za Budínkem opatrně přejedete hlavní silnici a pokračujete do lesa po červené směrem na Starou Huť. Na křižovatce Huťské sosny odbočíte doleva na žlutou turistickou, která vás dovede přes Malou Stranu do Hutě a zpět do Dobříše.

GPX ke stažení (klikněte na odkaz pravou myší a zvolte Uložit odkaz jako…)